Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

31 Mart 2009

Anket Sonuçları

http://erdem820.googlepages.com/frodo_sweet.jpg 
"Frodo'nun yerinde olsaydınız, yüzüğü ne yapardınız?" 170 kişi oy kullanmış.
-Mordor ateşine atardım. %48 (83 kişi)
-Sahibine verirdim. %4 (8 kişi)
-İyi para eder (Satardım). %24 (41 kişi)
-Birine evlenme teklifi için kullanırdım. %5 (10 kişi)
-Kendim takardım. %12 (22 kişi)
-Bahçeye gömerdim. %3 (6 kişi)

Sonuçlardan anlaşıldığı üzere, ülkemizde birçok kahraman var. Öleceğini bile bile Mordor'un o karanlık dağlarına gidip o yüzüğü oraya atarım diyorlar. Frodo gibi birçok insan yetiştirmişiz, bu bizim için bir gurur.

Peki -ankete oy kullananalar- tekrar seçme şansınız olsa kararınızı değiştirir miydiniz?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.