Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

09 Aralık 2008

Numara Taşınabilirliği

Numara taşınabilirliği hakkında birkaç bilgi vermek istiyorum. Nede olsa bu konuda deneyimliyim :) Evet, hattımı bugün başka bir oparatöre taşıdım. Merak edilen birkaç sorunun yanıtları sizlerle paylaşmak istiyorum;

1) Taşıma işlemi en fazla 6 gün sürüyor, benimki 3 günde taşındı
2) Taşıma işlemindeki hat açık kalıyor. Ta ki taşıma işlemi gerçekleşene kadar.
3) Taşınan hatta kontürünüz olmasın, hepsini tüketin.
4) Eğer eski hattınıza borcunuz varsa yine o oparatöre ödemelisiniz.
5) İşte en büyük sıkıntı, hattınız taşındıktan sonra sizi arayan kişinin haberi olmuyor. Örneğin benim hattımı taşıdığımı birçok kişi bilmiyor. [Ama artık siz biliyorsunuz. :)]
6) Sistem ücretsiz işliyor.

İşte size bir kıyak. Bir numaranın hangi operatöre taşındığını öğrenmek istiyorsanız tıklayın.

Taşıma ile ilgili bir sunum

Reklamlar:










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.