Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

10 Aralık 2008

Günlükleri Sayfalama


Bugün geçtiğim bir uygulamayı anlatmak istiyorum. Dikkat ettiyseniz, önceden sayfanın altında "Önceki Yazılar", "Anasayfa" gibi bağlantılar bulunuyordu ve eski yazılara oralardan ulaşabiliyordunuz. Şimdi dikkat ederseniz, sayfalama sistemine geçtim. Öncelikle bu eklenti için Bloggerdestek.com sitesine teşekkür ediyorum. Sayfalama sitemi eskisine göre daha kullanışlı olduğundan eğer bir günlüğünüz varsa sizede tavsiye ederim. "Peki biz bunu nasıl yaparız?" diyenler için;

Öncelikle bloğunuzun kontrol panelinden site yerleşimini açıp, "Gadget Ekle" ye tıklıyoruz. Aşağıdaki kodu HTML ekle ile ekliyoruz. Ben türkçeleştirdim, ancak isteyenler önceki kodu bloggerdestek.com'dan edinebilir.


 
Sonra bu eklentiyi yazıların altına koyuyoruz.


http://erdem820.googlepages.com/PageNavigationMenuWidget.gif

 Hepsi bu kadar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.