Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

29 Eylül 2008

MSN Virüsleri

http://img505.imageshack.us/img505/3534/virus25ac88dz3.jpg

Birçok insan MSN'den gelen virüslerle başı belada. Msn aracılığı ile birinden geliyormuş gibi görünen "Bu resimdeki sen misin?", "Bu videodaki sen misin?" şelkine yayılan virüsler, kardışakine bir bağlantı göndererek tıklamalarını sağlıyor. Böylece onada virüs bulaşıyor. Tam olarak virüs denemez, bunlar Trojan olduğundan dolayı Anti-Virüsler bunları engelliyemiyor. Benim tavsiyem MSN'den gelen bağlantıları tıklamayın. Yada arkadaşınıza sorun öyle tıklayın. Bu haftaki virüs kampanyalarıda şu şekilde:

** "www.....info saolsun bu site sayesinde artık kontöre para vermiyorum"

** "www.....info bu site saolsun kontöre para vermiyorum"

** "kontöre para vermemenin yolunu buldum   www.....info 100 kontörümü aldım ben   www......info"


** "bu bayramda www.....info sayesinde kontöre para vermiycem   100 kontörümü aldım bile   www......info
 kontöre para vermemenin yolunu buldum   www.....info 100 kontörümü aldım ben   www......info"

Amman dikkat!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.