Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

21 Haziran 2008

Amatör Rap - Volkan Eryılmaz

Arkadaşım Volkan'ın bir şiiri ve Tanrıveri ile bir şarkısı.
Şiir:
Süzülmesin iki damlan yanaklarından dudaklarına Söylemesin dudakların ayrılık sarkısını çekme ellerinden ellerimi Gitme İçimi acıtır bakma öyle söylesene en zor anında bile dostça yaklaştım Aklımdan sevgili olarak değil dost olarak geçtiğin günleri unuttunmu Biz bazıları gibi işimiz çıkmak olsun diye değil mezarına gider yapmak için çıktık Ne olur gitme Sonunda gittin benide kendinide yaşlı gözlerle bıraktın düşersem bir sokak lambasının altına elimde yoksa bir cigara bırak verme son bir nefes yoksa yanan bir teneke ısıtacak karlı günümde paltonu verme istemem Ben çekerim çilemi yeter sen git artık bırak beni Gidişin kışı başlattı zaten sen gittin evimin adresi gitti belki gel desen gelirmiydim bilmiyorum ama kış olan dünyama biraz güneş olabilirdin şimdide ben gidiyorum bu gece bu şehirden bir köşede bavulum ellerim başımın arasında kenetli bakışlarım karamsar yüreğim bir ok misali yerinden fırlar bu da sana koyar kaldır şimdi başını bak pencereden dışarı bir parlak yıldız kayar belki tutma dilek tutsan bile olmaz kabul benimdir o yıldız mezarıma inen ince bir yoldur...Volkan ERYILMAZ Mp3 İndir

1 yorum:

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.