Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

23 Ağustos 2018

POCO Launcher yükleme ve kaldırma

POCO Launcher yükleme ve kaldırma
Uzun süredir Xiaomi kullanıyorum. Mi5 ile başladım ve şuan Mi6 kullanıcısıyım. Birçok sevdiğim özellik var. Bunların başında kişiselleştirilebilmesi geliyor. Yani temalar. 
Launcher ise normalde kullanmadığım bir şeydir. Ancak Xiaomi'nin kendi Launcher olmasından dolayı POCO'yu denemek istedim. Bir apk buldum ve telefona yükledim. Bammmm. Ne yazık ki uyum sıkıntısı çıktı. "Sistem duruduruldu" hatası verdi. Telefonu sıfırlamayı düşündüm. Ancak bunun yerine AYARLAR – YÜKLÜ UYGULAMALAR bölümünden system launcher uygulamasına girerek güncellemeleri kaldır seçeneğine basmanız yeterli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.