Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

30 Haziran 2010

Kendinizi Hangi Fotoğrafla Tanıtırsınız?

Geçenlerde Volkan Yılmaz'ın (wolkanca.com) yayınladığı bir videoyu izledim. Videoda bir arkadaş blogun bir günlük olduğunu, ancak blog yazan arkadaşların bunu uygulamadığını, yazılarında kendilerini tanıtmadıklarını ve blogun amacından saptığını söylüyordu. Bir yönden hakkı diyebiliriz ancak ben arkadaşa katılmıyorum. Ama söylediğini destekler nitelikte bir yazı yazıyorum aslında. Çünkü kendimi tanıtacam :)

Kendime basit bir soru sordum ve cevap olarak aşağıdaki fotoğrafı buldum.
Soru şu: "KENDİNİZİ HANGİ FOTORAFLA TANITIRSINIZ?"
Soru geniş çaplı bir soru ama resim daha kısıtlı. Yani bir resme bütün özelliklerinizi sığdıramazsınız. Yinede birçok şey gösterebilirsiniz.

Ayrıca bu soruyu bir mim olarak kullanmak istiyorum. İçimdengeldiğigibi ve Bilgicelli'ye yolluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.