Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

17 Mart 2009

Sahtekar - Changeling

Dün filmleri karşıştırıyordum. Hangisini izleyeyeim diye düşünürken, Sahtekar gözüme çarptı. Filmi açtım izlemeye başladım. Film 1928'de yaşanmış bir olayı anlatıyor. Eskiyi anlatan filmleri sevmem normalde. Ancak bu filmi çok beğendim. Filmde başrollerde Angelina Jolie ve Jonh Malkovich var.
Konu;
Cristina (Angelina Jolie) telefon santralinde çalışan bir memmurdur. Birgün işten eve geldiğinde çocuğunun evde olmadığını görüyor. Hemen aramaya koyuluyor. Ancak polis pek yardımcı olmuyor. Beş ay sonra çocuğu buluyorlar. Ancak buldukları çocuğu Cristina kabul etmiyor. Çocuğun kendisinin oğlu olmadığını söylüyor. Ancak beş ay içinde çocuğunun değiştiğini söylüyorlar ve çocuğu teslim ediyorlar. Cristina, çocuğa birkaç test daha yapıyor ve kendi çocuğu olmadığını görüyor. Bu arada polis çocuk bulunduğunu düşünerek, gerçek çocuğu aramayı bırakıyor. Cristina itiraz ediyor ve Cristinayı polis şefi akıl hastanesine gönderiyor. Bu arada çocuk katili olan birisi bulunuyor ve çocuğun burada öldürüldüğü söyleniyor. Cristina hastaneden çıkıyor. Katil ve polis dava ediliyor. Davaların ikisinide kazanıyorlar. Ancak katilin çocukları sakladığı yerden kaçan çocuklardan biri geri dönüyor. Ve Cristina'nın oğlununda kaçtığını söylüyor. Ancak çocuk hiçbir zaman bulunamıyor.

1 yorum:

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.