Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

01 Aralık 2008

Mustafa Filmi...



Mustafa Kemal Atatürk'ün manevi kızı Ülkü Adatepe, ABD'de Atatürk Okulu öğrencilerine Atatürk'ü anlattı. Adatepe, Can Dündar'ın "Mustafa" adlı filmi için ise;

"Filmi gördüm, büyük bir ümitle (izlemeye) gittim, çünkü daha önce Can Dündar'ın yaptığı Sarı Zeybek çok güzeldi. Hiç böyle bir şey düşünmedim ama (Mustafa filmini) ilk tenkit edenlerden biri benim, orada birçok gazeteci vardı, hemen hepsi methetmeye başladılar. Ben çok üzüldüm yani, hem beğenmedim hem çok üzüldüm. Çok tuhafıma gitti, böyle bir film nasıl çevrilebilir diye. Atatürk'ün anlatılacak o kadar çok yönü var ki. Tutup da böyle saçma sapan bir şeyi yapmalarını ben anlayamıyorum, konuşacak bir mevzu bile değil, tamamen vizyondan kalkması lazım benim için."

Ayrıca filmle ilgili kendisiyle de kimsenin iletişim kurmadığını söyledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.