Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

01 Aralık 2008

Açıköğretim Öğrencileri İnternetten Kayıt Yenileyebilecek


MANİSA (İHA) - Konuyla ilgili bilgi veren İlkadım Açıköğretim Kursları Müdürü Ali Ercan, açıköğretimde okuyan tüm öğrencilerin kayıt yenileme işlemlerini internet ortamında yapabileceklerini söyledi.
Manisa'da sayıları hızla artan açıköğretim öğrencilerini yakından ilgilendiren bir duyuru yapıldı. Yapılan açıklamaya göre ara sınıflarda okuyan açıköğretim öğrencilerinin 22 Aralık 2008 tarihine kadar kayıt yenilemelerini yaptırmaları gerekiyor.

Konuyla ilgili uyarılarda bulunan İlkadım Açıköğretim Kursları Müdürü Ali Ercan, son gün olan 22 Aralık tarihinden önce öğrencilerin mutlaka kayıtlarını yenilemeleri gerektiğini söyledi. Kendilerinin de öğrencilere yardımcı olduklarını dile getiren Ercan, “Öğrencilerimizin çoğunluğu çalışan insanlardan oluştuğu için zaman problemi yaşıyorlar. Biz kurumumuzda bu açığı kapatarak, öğrencilerimizin internet ortamında kayıtlarını yenilemelerini sağlıyoruz.”dedi.
Aftan yararlanacak olan öğrencileri de uyaran Ali Ercan, 15-29 Aralık tarihleri arasında başvuracak olan öğrencilere her türlü yardımı yapacaklarını sözlerine ekledi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.