Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

25 Temmuz 2008

Microsoft'tan Apple'a Karşı Reklam Kampanyası

Microsoft büyük paralar yatırdığı (300 Milyon dolar) reklam kampanyasının birincisinden sonra ikincinin söylentileri ortaya çıktı.
Microsoft dünya genelinde vistayı sevmeyen kullanıcılar olduğunu ama bunların Apple tarafından reklamlar aracılığı ve basında çıkan yanlı reklamlar ile yapıldığını iddaa etmişti.


Birinci reklamda buna uygun birşey söyleniyor.
Resimdeki yazı tercüme edildiğinde
"Bir zamanlar herkes dünyanın düz olduğunu zannedityordu.
Winows Vista hakkında gerçekleri öğrenin" yazıyor.

İkinci reklamın ise söylentileri dolanıyor.
News.com'da çıkan habere göre, San Fransisco'da bir grup windows vistayı hiç beyenmediğini söylüyordu.Windows XP'nin daha iyi olduğunu idaa ediyordu. Microsoft bunlara Mojave adında bir işletim sitemini test etmesi için verdi. Bunların %90'nı bu işletim sisteminin daha iyi olduğunu söyledi. Microsoft ise bu işletim sisteminin vista olduğunu, Mojave adında bir işletim sisteminin var olmadığını açıkladı. Ayrıca bu test aşamalarını kameraya alan Microsoft, bunu ikinci reklamı için kullanacağı söylentiler arasında. Bakalım sonraki reklamlar neler gösterecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.