Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

24 Haziran 2008

Avrupa Birliği Eğitim ve Gençlik ... İlginç

Bugün Avrupa birliği eğitim ve gençlik programları merkezi sitesini gezerken ilginç bir olayla karşılaştım. Site gençlik programları üzerine olduğu için bir gezeyim dedim :) Bunun için çok güzel bir link yapmışlar "Nereden başlamalıyım?" diye bir link. Tam aradığım şey dedim ve tıkladım. Karşıma "Başla" tuşu ile birlikte "Nasıl yaralanabilirim?" yazısı çıktı. Bende durumuyum hemen bastım tabi. Daha sonra "Hangi programlardan yararlanabileceğimi öğrenmek istiyorum" a tıkladım. İşte olay burda başladı. Önüme üç seçenek koydular. "Öğrenci, Çalışıyorum, Çalışmıyorum" diye. Ancak bu üç seçenekten öğrenci olanı çalışıyor, ancak diğerleri çalışmıyordu.Yani eğerki öğrenci değilsen gençlik programlarında yararlanamazsın. Bu site Avrupa birliğine mi bağlı bilinmez, ancak bir türk tarafından tasarlandığı kesin. Site, eğer çalışıyorsan; "Gül gibi işin var, o kadar çalışmayan insan var, sen ne yapacaksın gençlik programını filan, otur oturduğun yerde.", çalışmıyorsan; "Yani bizim yapabileceğimiz bir program yok, sen en iyisi iş bulma kurumuna müracat et, ilk önce bir iş bul." demek istiyor. Eee çalışmayan o kadar üniversite mezunu genç varki, avrupa bile bunu kabul edemez bence. Ama öğrenci olanlar bir kurcalasın bu siteyi bakalarsın güzel birşeyler çıkar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.