Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

08 Nisan 2010

Sizin Kahramanınızın Hangisi?

Bir site yardımıyla kahramanınızı seçebiliyorsunuz. Bir resim ekleyerek, kahramanınızın reklam filminde oynamasını sağlayabilirsiniz. İzleyin, ne demek istediğimi anlarsınız.


Ben altyazılar biraz çevirdim. Çeviri siteleriyle bunu çıkarabildim.
Beni duyuyor musun?
Kendimize birkaç önemli soru sorma zamanı.
Televizyonda gördüklerine ve radyoda duyduklarına nasıl güvenebilirsin?
Bizim görüşlerimize nasıl inanabilirsin?
Zayıf sesler ve sessizlik içinde korkmadığına nasıl emin olabilirsin?
Ben size söyleyebilirim.
Bu bir kişiye hepimiz teşekkür edebiliriz.
Bize yeni bakış açıları verdiği için bu kişeye teşekkür eebiliriz.
Bizi seçtiği için ona teşekkür edebiliriz.
Bu kişi bize uyum ve kısa vadeli düşünmede alternatif sunuyor.
sıradan bir günde özel birşey yapmayı biz bu kişye borçluyuz.
Birgün kanepede otururken televizyondan şöyle birşey söylenecek: "Ben fikir değiştirdim."
Dünyaynın adaletli yapan o kişi: "Kahraman".
Teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.