Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

03 Nisan 2009

İlginç Biri MİM'e Cevabım

Bilgicelli arkadaşım beni mimlemiş, hemde ilginç bir ile. Evet sorular altta, cevaplar daha da altta.

1. Çocukken ............... kaçırdım.
2. Çocukken ............... yoksundum.
3. Çocukken ............... yaralanmış olabilirim.
4. Çocukken ............... olmayı hayal ederdim.
5. Çocukken ............... isterdim.
6. Evimizde asla yeterli .......... olmadı.
7. Çocukken daha fazla ........... ihtiyaç duyardım.
8. Bir daha asla .......... göremeyeceğim için üzgünüm.
9. Yıllar boyunca ......... merak ettim.
10. ............. kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.


1. Çocukken hayatı kaçırdım.
2. Çocukken atariden yoksundum.
3. Çocukken ağaçtan düşerek çok yaralanmış olabilirim.
4. Çocukken astronot olmayı hayal ederdim.
5. Çocukken amatör futbolla uğraşmayı isterdim.
6. Evimizde asla yeterli ? olmadı.
7. Çocukken daha fazla arkadaşa ihtiyaç duyardım.
8. Bir daha asla ilkokul hocamı göremeyeceğim için üzgünüm.
9. Yıllar boyunca başka bir ülkede doğmanın nasıl birşey olduğunu merak ettim.
10. Oyuncaklarımın kaybımdan dolayı hep kendimi suçladım.

Bende içimden geldiği gibi ~~~ arkadaşı mimliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.