Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

18 Kasım 2008

Arog'ta Kavga Çıkacak


Cem Yılmaz'ın AROG filmiyle alakalı ilginç bir reklam gördüm televizyonda. Türk Telekom Cem Yılmaz'ın Arog filmi için sponsor olmuş. Avea'nın sponsor olduğunu biliyordum ve reklamını hatılarsınız, Cem Yılmaz Avea bayisinden çıkıyor, birkaç hayranıyla karşılaşıyor filan. Orda verilen mesaj "Ben artık aveaya geçtim." Ancak Türk Telekom'un reklamı ise Cem Yılmaz Arog'u tanıtıyor sonra beni evden yada işten arayın diyor. Eminim birkaç gün içinde telefon şirketlerinin kavgasına şahit olacağız. Neyse hayırlısı olsun, diyorum.


AROG için daha fazla bilgi

2 yorum:

  1. Evet bu benimde dikkatimi çekti, arkadaşlara söylediğimde aaa tabi yaaa gibi tepkileri oluyor. Yani öyle bir toplum oldukki nerdeyse düşünmeden ne verirlerse önümüze yer olduk gibi.

    YanıtlaSil
  2. Bir şey verdikleri yok maksatları milleti kandırmak

    YanıtlaSil

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.