Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

15 Eylül 2008

Banu Avar - Oslo

Banu Avar - Sınırlar Arasında - Oslo [Norveç]


Bakın sadece bir soru ile bir Dış İlişkiler Başkanını nasıl madara ediyor.

Banu Avar: Bu ateşli kürtçülüğün amacı nedir, bu İskandinav ülkelerinde?
Dış İlişkiler Başkanı: Sanırım bu sorunuz ön yargılı, ben özel bir taraflılık olduğunu sanmıyorum. Ama tabi insanlar Kürtlerin mücadelelerinden buradada haberdarlar.
Banu Avar: Ben neden Kürtlerin meselelerinin sizi bu kadar ilgilendirdiğini merak ediyorum. Mesela burdaki SAMİ'lerin başına gelenler Türkiye'de pek bilinmiyorda.

Asya kökenli SAMİ'ler; dilleri unutturuldu, Norveç dilini bilmeyenlere mülk edinme hakkı ellerinden alındı, aşağı ırktan sayıldılar.

Ayrıca: "Kürtlerin mücadelelleri" ne demek? Bunca yıl kardeşçe yaşayan Türk ve Kürt insanlar nasıl olurda "Kürtlerin mücadeleleri" ile Avrupada tanınır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.