Anasayfa ≈≈≈ Eğitim ≈≈≈ Kitaplar ≈≈≈ Haber ≈≈≈ Ziyaretçi Defteri ≈≈≈ İletişim

27 Haziran 2008

Pardus 2008 Çıktı

Pardus 2008 yayınlandı. Açık kaynak kodlu, yani ücretsiz ve devamlı geliştirilebilen işletim sistemi olan Pardus 2008 ile çok iddaalı. Türk işletim sistemi olan Pardus'un eksikliklari yavaş yavaş gideriliyor. 22 tene oyunu bulunuyor ve bunlar ücretsiz sunuluyor. Temalar, paketlerle zenginleştirilen Pardus 2008 fanatiklerini sevindirecek gibi. Birde unutmadan, bu işletim sistemine virüs bulaşmıyor.


Kendi sitesinde şöyle bir tanıtım var:

Özgürlük için bir adım daha: Pardus 2008

Pardus 2008
Pardus projesinin en yeni teknolojiler ve en güncel yazılımlarla güçlendirilmiş yeni sürümü Pardus 2008 yayımlandı. Daha önceki tüm sürümleri gibi bir özgür yazılım olan Pardus 2008, GNU Genel Kamu Lisansı (GPL) ile özgürce dağıtılıp çoğaltılabiliyor. Pardus projesinin temel hedefleri olan kolay kurulum ve kullanım yönünde, gerek altyapı ve gerekse kullanıcı arayüzü düzeyinde önemli yeniliklere sahip olan Pardus 2008 aynı zamanda geniş donanım desteği, kararlı ve güvenilir Linux altyapısı ve tek bir CD ile gelen çok çeşitli uygulamaları ile masaüstü kullanıcılarına yepyeni bir özgürlük deneyimi yaşatmayı vaat ediyor.

Kurulumlar hakkında bilgi için tıklayın

İndirmek için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

* Yorumlarınız hakaret, küfür içermemeli; aşağılayıcı, küçük düşürücü, alaya alıcı tavırda ya da bozuk söyleyişe sahip olmamalıdır.